photo Untitled-1_zps0aa7cbb3.png

rakan2 kesayanganku

Sunday 22 September 2013

Segmen : Skodeng-skodeng novel 3

Hye2...Assalamualaikum...hmm, pagi Isnin yang sungguh cerah... dan indah... ditambah pulak dengan semangat Monday Blues yang datang dari mana entah..hihi... Syukur Alhamdulillah, blog Farrah sudah pun mencecah 10 bulan... bukan 10 tahun ye....hehe... Actually, Farrah dah lama dah ada blog tapi blog Farrah yang sebelum ni dah kena virus...so terpaksa lah tutup...and ni adalah blog terbaru Farrah lah... Oklah, sebelum Farrah makin terok merapu-rapu...baik kita terus ke tajuk utama atau dalam bahasa omputihnye...direct to the point...ewah-ewah speaking lah pulak adusshh!


Untuk entry kali ni, Farrah nak introduce kat korang novel-novel hasil karya Suri Ryana. Pernah dengar nama dia tak? Mesti korang lupa-lupa ingat kan... tapi kalu korang tengok novel dia sure korang terus ingat. Hasil karya beliau vogue tau... kebabom!




M.A.I.D





Ni adalah novel sulung beliau. Kalau korang tahu, novel ini merupakan novel Bestseller dan juga pemenang Anugerah Popular Berita Harian. And novel ni dah banyak kali di ulang cetak. Novel ni sudah pun berada di pasaran sejak tahun 2011.


ISTERI SEPARUH MASA




Ini pulak merupakan novel kedua beliau. Ia juga merupakan pemenang Anugerah Popular Berita Harian pada tahun 2013. Novel ini telah pun berada di pasaran sejak tahun 2012.





PLAYBOY ITU SUAMI AKU?!




Dan ini pulak adalah novel terbaru beliau. Novel ni telahpun berada di pasaran pada April 2013.




Kalau korang nak review hasil karya beliau, korang boleh lah KLIK SINI. Kat situ korang boleh baca semua hasil-hasil karya yang telah beliau kumpulkan. Ok, itu sahaja untuk entry kali ni...jumpa lagi! 



No comments:

Post a Comment