rakan2 kesayanganku

Thursday, 14 March 2013

Hobby Masa Lapang

Jika ada masa lapang.. Farrah gemar menghabiskan masa dengan mengedit gambar2...tak kira la gambar sendiri ke gambar orang ke.... semua Farrah edit.... bagi Farrah, bila mengedit..kita boleh mengurangkan rasa tension kita dan ia nampaknya berhasil buat Farrah... kadang2 bila Farrah melepaskan perasaan dengan mengedit , ia melahirkan satu rasa kepuasan...tak tau lah puas dari segi apa....cuma apa yang Farragh tau...Farrah rasa tenang selepas Farrah melepaskan segala apa yang Farrah rasa pada gambar yang Farrah edit...pelik kan? minat seseorang ni memang tak sama... walaupun hasilnya tak lah secantik mana... asalkan hati Farrah tenang..itu sudah cukup memadai buat Farrah.... terima kasih kat photoshop kerana merealisasikan segalanya...ok2.. korang nak tengok tak? Jom...


Inilah hasilnya...










































No comments:

Post a Comment