rakan2 kesayanganku

Tuesday, 5 February 2013

Drama Ruby Sudah Berakhir

http://matcuoi.com Alhamdulillah...drama slot samarinda yang bertajuk Ruby yang mula bersiaran di tv3 awal Januari lepas sudahpun sampai ke penghujungnya...Farrah minat giler kat drama tu....kira happy ending lah jugak...Benjamin lakonan Shanaz Ahmad telah berjaya bina syarikat baru atas bantuan orang2 kuat arwah papanya, rakan2 dan juga sokongan kuat daripada kekasihnya iaitu Syuhara lakonan Siti Saleha. Tapi yang sedihnya, dia telah kehilangan 2 orang yang dia sayangi iaitu rakan karibnya Danny, lakonan Shukri Yahya dan juga Nek Mariam lakonan Kartina Aziz. Farrah tak sangka yang Danny tu sebenarnya berlakon je yang dia tu ada scandle dengan Datin Afifah lakonan Maria Farida. Bila Datin Afifah dapat tau yang Danny tu hanya nak tipu dia je...dia culik Danny untuk ugut Ben supaya Ben bagi formula kosmetik Ruby tu kat dia. Tapi belum sempat dia nak ugut Ben, Danny terlebih dahulu menemui ajal apabila Nadia lakonan Hanis Suraya bertindak membunuhnya ketika dia cuba melarikan diri. Lepas tu, Nadia pergi ke rumah Ben dengan niat untuk membunuh Nek Mariam dan Syuhara. Mula2 tu dia cuba nak bunuh Nek Mariam, Syuhara cuba menghalang tapi tak berjaya dan selepas tu dia cuba nak tikam Syuhara dengan pisau namun apabila Syuhara cuba mengelak, tikaman tu terkena kepada Datin Afifah. Syuhara cuba melarikan diri dari Nadia..namun akhirnya dia juga ditikam oleh Nadia dengan pisau. Tapi nasib baiklah, dia tak mati....biasalah kan heroin mana boleh mati...kalau mati mana ada happy ending lagi da hehe......http://matcuoi.com












#Farrah tabik spring kat drama2 di Malaysia....memang terbaik lah..kebanyakan drama melayu sekarang semua best2.....nampaknya industri penyiaran di Malaysia sudah semakin maju....Malaysia bolehhh...hee patriotik pulak aku nihhttp://matcuoi.com

No comments:

Post a Comment