photo Untitled-1_zps0aa7cbb3.png

rakan2 kesayanganku

Thursday 14 February 2013

M.A.S.I.H A.K.U C.I.N.T.A ~ SHILASHANAAZ

Farrah touching seketika bila dengar lagu ni..lagu ini adalah lagu yang Shila Amzah ciptakan khas buat kekasihnya, Shanaaz Ahmad....jom kita hayati bait2 lagu ini....




Masih Aku Cinta ~ Shila Amzah


biarpun kau tak ada lagi denganku
takkan ku bisa melupakanmu
caramu memanggil namaku
terasa seolah kau masih ada


Jauh di dalam sanubariku
tak ku relakan pemergianmu
namunku kan selalu doakanmu
agar kau takkan terus terluka


kau kan temui bahagia
walaupun aku tidak bersama
jangan kau gusar aku akan selalu ada
dari jauh engkau masih ku cinta
dari aku masih mencinta


takkan pernah ada pengantimu
yang mempertahanku sepertimu
satu dunia menentang cinta kita
akhirnya kita terpisah jua...ohhh


kau kan temui bahagia
walaupun aku tidak bersama
jangan kau gusar aku akan selalu ada
dari jauh engkau masih ku cinta
dari jauh aku masih mencinta


yang mengenalmu cuma aku
tidak ku menyesal mencintaimu
yang ku harapkan
kau juga mendoakanku....


kau kan temui bahagia
walaupun aku tidak bersama
jangan kau gusar aku akan selalu ada
dari jauh engkau masih ku cinta


kau kan temui bahagia
walaupun ku tidak bersama
jangan kau gusar aku akan selalu ada
dari jauh engkau masih ku cinta
dari jauh engkau masih ku cinta
dari jauh aku masih mencinta






2 comments:

  1. Kalau ada jodoh, insya Allah.. Allah bagi apa yang kita perlu, bukan yang kita mahu.. kan kan kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sesangat...kdg2 bila Allah ambik sesuatu dari kita...Dia pasti akan gantikan dengan yang lebih baik dari apa yang Dia telah ambik tu...

      Delete