rakan2 kesayanganku

Friday, 8 February 2013

Follower Baru Untuk Minggu Ini

http://matcuoi.com Salam Jumaat semua...korang tengah buat ape tu? Farrah tengah layan drama City Huntern di channel 708....biasa lah buah hati kita kan ada kat situ <chewwahh...berangan je lebih kau ni>  http://matcuoi.com btw, sebelum tu Farrah nak ucapkan Selamat Tahun Baru Cina buat semua kaum cina di Malaysia...dan juga kawan2 Farrah yang berbangsa Cina... Gong Xi Fa Cai....Ok2... seperti yang Farrah janjikan minggu lepas, entry untuk follower2 baru blog Farrah...http://matcuoi.com JOM KITA SKODENG...jangan lupa Follow dorang jugak ye....http://matcuoi.com













































No comments:

Post a Comment