rakan2 kesayanganku

Monday, 14 January 2013

Cara Nak Download Font Yang Comel2

http://matcuoi.com Hye!

Hari ni Farrah jumpa toturial baru dari sebuah blog tau tentang cara bagaimana nak download font yang comel lote ke dalam pchttp://matcuoi.com


http://matcuoi.comKlik je kotak di bawah ni yer


Klik sini 



Kalau masih tak faham macamana nak download.... korang klik kat kotak bawah ni pulak..http://matcuoi.com



Klik sini

http://matcuoi.com ni Farrah bagi siap dengan tutorial sekali...




Bila dah download tu bleh la guna terus ye hewhew...http://matcuoi.com





Selamat Mencuba!http://matcuoi.com



1 comment: